कुछ लोग जानतबूझत गलत आरोप लगावत बा संघ पर

by | Nov 1, 2015 | 0 comments

रांची में चलावल गइल राष्ट्रीय स्वयंसेवक संघ के अखिल भारतीय कार्यकारी मंडल के तीन दिना बइठक के आखिरी दिन आजु अतवार के सरकार्यवाह सुरेश भय्या जी जोशी मीडिया के बधाई दिहलन कि एह बइठक के गुणात्मक समाचार प्रकाशित के से समाज के सही संदेश दिहल लोग. कहलन कि संघ का लगे 90 बरीस के सामाजिक जीवन के अनुभव बा. संघ के काम के गुणात्मक नजरिया से देखला के जरूरत बा बाकिर एने कुछ समय से देश के कुछ लोग आ संगठन जानतबूझत गलत आरोप लगावत बा संघ पर आ हिन्दू समाज के कटघरा में खड़ा करे के कोशिश करत बा. एह तरह के कोशिश के निंदा होखे के चाहीं.

हर साल संघ के दू गो खास बइठक होले जवना में संघ के काम के समीक्षा कइल जाला. पहिलका बइठक मार्च में प्रतिनिधि सभा के होले आ दुसरका बइठक अक्तूबर-नवम्बर के बीच कार्यकारी मंडल के होले. कार्यकारी मंडल के अबकीओ के बइठक में हमनी का संघ कार्य के समीक्षा कइनी ह सँ. संघ कार्यकर्तन के लगातार कोशिश से पिछला दस बरीस में देश में संघ के 10500 नया शाखा बढ़ली ह सँ. अबहीं देश भर में संघ के कुल शाखा के गिनिती 50400 बा. एहमें से 91 फीसदी शाखा में चालीस बरीस से कम उमिर के लोग शामिल होला जबकि बाकी नौ फीसदी में उमिरदराज लोग. एह तरह से संघ के युवा शक्ति कहल जा सकेला.

भय्या जी जोशी बतवनी कि कुछ लोग के लागेला कि संघ एगो शहरी संगठन ह, जवन कि ह ना. अबहीं संघ के 60 फीसदी काम गाँवन में चलत बा आ महज 40 फीसदी शहरन में. देश के 90 फीसदी तहसीलन में संघ के कार्यकर्ता पहुंच चुकल बाड़ें. दस से बारह गाँव मिला के एगो मंडल बनेला संघ के आ देश के 53000 से अधिका मंडलन में से आधा में से अधिका में संघके काम चहुँप गइल बा. संघ के वेबसाइट का मार्फत साल 2012 में हर महीना एक हजार लोग संघ से जुड़त रहुवे जवन गिनिती अब हर महीना आठ हजार के हो गइल बा.

सरकार्यवाह बतवनी कि एह घरी संघ सेवा के क्षेत्र आ ग्रामीण विकास पर काम करत बा. आगे चल के जल प्रबंधन, जल संरक्षण आ जल संवर्धन पर काम करे के जरूरत महसूस होखत बा. अगिला योजनन में संघ एहपर काम करे के सोचले बा. केन्द्र सरकार के स्वच्छता अभियान के सराहत भय्याजी कहनी कि ई सराहे जोग काम बा आ एकरा के अउरी असरदार बनावे के जरूरत बा.
संघ, जल संरक्षण

Loading

0 Comments

Submit a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

अँजोरिया के भामाशाह

अगर चाहत बानी कि अँजोरिया जीयत रहे आ मजबूती से खड़ा रह सके त कम से कम 11 रुपिया के सहयोग कर के एकरा के वित्तीय संसाधन उपलब्ध कराईं. यूपीआई पहचान हवे -
भा
सहयोग भेजला का बाद आपन एगो फोटो आ परिचय
anjoria@outlook.com
पर भेज दीं. सभकर नाम शामिल रही सूची में बाकिर सबले बड़का पाँच गो भामाशाहन के एहिजा पहिला पन्ना पर जगहा दीहल जाई.
अबहीं ले 12 गो भामाशाहन से कुल मिला के छह हजार आठ सौ सतासी रुपिया के सहयोग मिलल बा. सहजोग राशि आ तारीख का क्रम से पाँच गो सर्वश्रेष्ठ भामाशाह -
(1)
अनुपलब्ध
18 जून 2023
गुमनाम भाई जी,
सहयोग राशि - एगारह सौ रुपिया

(3)

24 जून 2023 दयाशंकर तिवारी जी,
सहयोग राशि - एगारह सौ एक रुपिया
(4)
18 जुलाई 2023
फ्रेंड्स कम्प्यूटर, बलिया
सहयोग राशि - एगारह सौ रुपिया
(7)
19 नवम्बर 2023
पाती प्रकाशन का ओर से, आकांक्षा द्विवेदी, मुम्बई
सहयोग राशि - एगारह सौ रुपिया

(11)
24 अप्रैल 2024
सौरभ पाण्डेय जी
सहयोग राशि - एगारह सौ रुपिया

पूरा सूची
एगो निहोरा बा कि जब सहयोग करीं त ओकर सूचना जरुर दे दीं. एही चलते तीन दिन बाद एकरा के जोड़नी ह जब खाता देखला पर पता चलल ह.

संस्तुति

हेल्थ इन्श्योरेंस करे वाला संस्था बहुते बाड़ी सँ बाकिर स्टार हेल्थ एह मामिला में लाजवाब बा, ई हम अपना निजी अनुभव से बतावतानी. अधिका जानकारी ला स्टार हेल्थ से संपर्क करीं.
शेयर ट्रेडिंग करे वालन खातिर सबले जरुरी साधन चार्ट खातिर ट्रेडिंगव्यू
शेयर में डे ट्रेडिंग करे वालन खातिर सबले बढ़िया ब्रोकर आदित्य बिरला मनी
हर शेेयर ट्रेेडर वणिक हैै - WANIK.IN

Categories

चुटपुटिहा

सुतला मे, जगला में, चेत में, अचेत में। बारी, फुलवारी में, चँवर, कुरखेत में। घूमे जाला कतहीं लवटि आवे सँझिया, चोरवा के मन बसे ककड़ी के खेत में। - संगीत सुभाष के ह्वाट्सअप से


अउरी पढ़ीं
Scroll Up