टटका खबर, 27 सितम्बर 2017, बुध

by | Sep 27, 2017 | 0 comments

सेना आजु बुध का फजीरहीं म्यांमार का सीमा से लगल इलाका में नागा उग्रवादी संगठन नेशनल सोशलिस्ट काउंसिल ऑफ नगालिम (खापलांग) का खिलाफ एगो बड़हन कार्रवाई क के बहुते उग्रवादियन के मार गिरवलसि. सेना के कवनो जवान के हताहत होखे के खबर नइखे. कार्रवाई अपने देश के इलाका में भइल आ सीमा पार करे के जरुरत ना पड़ल.

आंतरिक सुरक्षा के चुनौतियन आ राज्यन के कानून व्यवस्था के हालात निकहा से सम्हारे ला केन्द्र सरकार देश के पुलिस बल के आधुनिकीकरण पर अगिला तीन साल में 25 हजार करोड़ रूपिया से अधिका के खर्च करे के योजना बनवले बिया.

देश में डाक्डरन के कमी देखत केन्द्रीय स्वास्थ्य सेवा आ ओही तरह के अउर चिकित्सा सेवा में जुड़ल डाक्टरन के रिटायरमेंट उमिर बढ़ा के 65 परी, क दिहलसि.

अफगानिस्‍तान का काबुल अंतराष्‍ट्रीय हवाईअड्डे पर आजु रॉकेट से हमला कइले स आतंकवादी बाकिर केहू के हताहत होखे के खबर नइखे.

दार्जिलिंग पर्वतीय क्षेत्र में पिछला तीन महीना से बेसी से चलल आवत गोरखा जनमुक्ति मोर्चा के बंद आजु वापस ले लिहला का बाद जनजीवन सामान्‍य होखे लागल बा.

काशी हिन्‍दू विश्‍वविद्यालय में हाल के बवाल के नैतिक जिम्‍मेदारी लेत ओकर चीफ प्रोक्‍टर ओंकार नाथ सिंह आपन इस्तीफा दे दिहलन जवना के सकार लीहल गइल बा.

अमरीका के प्रतिनिधि सभा में आजु प्रस्ताव पेश कइल गइल जवना में संयुक्‍त राष्‍ट्र सुरक्षा परिषद में भारत के स्‍थाई सदस्‍यता के समर्थन कइल गइल बा.

यूपी का गोण्डा जिला के देहात कोतवाली इलाका में अडगडानंद आश्रम का नियरा बगइचा में भइल मुठभेड़ का बाद पुलिस पांच गो डकैतन के गिरफ्तार करे में सफल हो गइल.

बिहार कांग्रेस के नयका बहाल कार्यकारी अध्यक्ष कौकव कादरी कहले बाड़न कि उ बड़का नेता लोग के सहयोग से बिहार में संगठन बरियार करे का दिशाईं काम करीहें.

यूपी के गाजीपुर जिला के जमानियां कोतवाली इलाका के चौधरी मुहल्‍ला के एगो आदमी पारिवारिक कलह से आजिज आ के फांसी लगाके जान दे दिहलसि.

यूपी के मऊ जिला के मोहम्मदाबाद गोहना कोतवाली इलाका के चालीसवाँ गाँव के एगो मेहरारु अपना कोठरी में फाँसी लगा के मर गइल.

गाजीपुर जीला के नोनहारा इलाका के मुहम्‍मदपुर बलुआ गांव के एगो बूढ़ काल्हु रात इनार में गिर गइल जवना का बाद ओकर मौत हो गइल.

बक्सर जिला के कोरानसराय इलाका के मुसहरवा डेरा का नियरा भइल सड़क हादसा में जिला पार्षद रह चुकल एगो राजद नेता के मौत हो गइल आ कुछ अउर लोग घवाहिल हो गइल.

मऊ के सदर विधानसभा के विधायक मुख्तार अंसारी आ सात गो अउरी आरोपियन के साल 2009 के 29 अगस्त का दिने भइल ठेकेदार मन्ना सिंह आ राजाश राय के हत्या के मामिला में मऊ के एगो अदालत बरी क दिहलसि. एही मामिला में तीन गो अउरी आरोपियन के उमर कैद के सजा सुना दिहलसि अदालत.

बिहार के सरकारी अस्पतालन में मरे वाला मरीजन के अब मुफ्त में लाश गाड़ी के सेवा दीही सरकार.

Loading

0 Comments

Submit a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

अँजोरिया के भामाशाह

अगर चाहत बानी कि अँजोरिया जीयत रहे आ मजबूती से खड़ा रह सके त कम से कम 11 रुपिया के सहयोग कर के एकरा के वित्तीय संसाधन उपलब्ध कराईं.
यूपीआई पहचान हवे -
anjoria@uboi


सहयोग भेजला का बाद आपन एगो फोटो आ परिचय
anjoria@outlook.com
पर भेज दीं. सभकर नाम शामिल रही सूची में बाकिर सबले बड़का पाँच गो भामाशाहन के एहिजा पहिला पन्ना पर जगहा दीहल जाई.


अबहीं ले 11 गो भामाशाहन से कुल मिला के छह हजार सात सौ छियासी रुपिया के सहयोग मिलल बा.


(1)
अनुपलब्ध
18 जून 2023
गुमनाम भाई जी,
सहयोग राशि - एगारह सौ रुपिया


(3)


24 जून 2023
दयाशंकर तिवारी जी,
सहयोग राशि - एगारह सौ एक रुपिया

(4)

18 जुलाई 2023
फ्रेंड्स कम्प्यूटर, बलिया
सहयोग राशि - एगारह सौ रुपिया


(7)
19 नवम्बर 2023
पाती प्रकाशन का ओर से, आकांक्षा द्विवेदी, मुम्बई
सहयोग राशि - एगारह सौ रुपिया


(11)

24 अप्रैल 2024
सौरभ पाण्डेय जी
सहयोग राशि - एगारह सौ रुपिया


पूरा सूची


एगो निहोरा बा कि जब सहयोग करीं त ओकर सूचना जरुर दे दीं. एही चलते तीन दिन बाद एकरा के जोड़नी ह जब खाता देखला पर पता चलल ह.


संस्तुति

हेल्थ इन्श्योरेंस करे वाला संस्था बहुते बाड़ी सँ बाकिर स्टार हेल्थ एह मामिला में लाजवाब बा, ई हम अपना निजी अनुभव से बतावतानी. अधिका जानकारी ला स्टार हेल्थ से संपर्क करीं.
शेयर ट्रेडिंग करे वालन खातिर सबले जरुरी साधन चार्ट खातिर ट्रेडिंगव्यू
शेयर में डे ट्रेडिंग करे वालन खातिर सबले बढ़िया ब्रोकर आदित्य बिरला मनी
हर शेेयर ट्रेेडर वणिक हैै - WANIK.IN

Categories

चुटपुटिहा

सुतला मे, जगला में, चेत में, अचेत में। बारी, फुलवारी में, चँवर, कुरखेत में। घूमे जाला कतहीं लवटि आवे सँझिया, चोरवा के मन बसे ककड़ी के खेत में। - संगीत सुभाष के ह्वाट्सअप से


अउरी पढ़ीं
Scroll Up