टटका खबर, सोमार, चईत अँजोरिया सप्तमी, 2078 वि.

by | Apr 19, 2021 | 0 comments

साथ में दीहल चित्र का बाद कोरोना महामारी के एह दुसरका छलांग का बारे में कुछ अउर कहे के जरुरत नइखे बाकिर जान लीं कि एह बीमारी से दुनिया में अबले 30 लाख से अधिका लोग के मौत हो चुकल बा आ रोजे हजारों लोगन के मौत के सिलसिला बरकरार बा. काल्हु अपना देश में कोरोना के 2 लाख 61 हजार 5 सौ नया मरीजन का मिलला का साथही देश में कोरोना छूताह सक्रिय मरीजन के गिनिती 18 लाख एक हजार 316 हो गइल बा. देश में अबले 1 लाख 77 हजार 150 मरीजन के मौत हो चुकल बा.

रोए के रहनी तबले अँखिए खोदा गइल. कांग्रेस के अध्यक्ष रहल राहुल गांधी कहले बाड़न कि अब ऊ पश्चिम बंगाल विधानसभा चुनाव प्रचार ला कवनो रैली ना करीहें. वइसे राजनीति के जानकारन के कहना बा कि राहुल के मालूम बा कि उनुका रैली से कवनो फरक नइखे पड़े वाला. साथ ही बचल तीनो चुनावी डेग में मुस्लिम बहुल इलाका शामिल बाड़ी सँ आ कांग्रेस नइखे चाहत कि मुस्लिम वोटन के बँटवारा होखो आ ममता के नुकसान हो जाव. अब राहुल के एह फैसला से बँवारा गोल अब आपन माथ पीटत होखीहें कि कवना मुहुर्त में कांग्रेस से गठजोड़ क लिहलें.
तृणमुलो के कहना बा कि अब ममता कवनो बड़हन रैली ना करीहें आ जवन करबो करीहें तवन आधा घंटा से कमे देर ले होखी.

बिहार में कोरोना के तेजी बढ़त मामिला देखत मुख्यमंत्री नीतीश कुमार कहला बाड़न कि दोसरा राज्यन में गइल लोग जतना जल्दी हो सके वापिस लवति आवे. काहे कि लॉकडाउन तरे के मजबूरी आ सकेले. कहलन कि फिलहाल राज्य में रात्रि कर्फ्यू, सरकारी कार्यालयन के काम करे के समय में कटौती, धार्मिक स्थलन के बंदी आ परीक्षन के टारे के फैसला लीहल जा चुकल बा.

करनी ना धरनी धियवा होंठ बिदोरनी. हर चैनल पर विज्ञापन देके वाहवाही लूटे के कोशिश करे वाला दिल्ली के मुख्यमंत्री अरविंद केजरीवाल प्रधानमंत्री नरेंद्र मोदी के गोहार कइले बाड़न कि दिल्ली में कोरोना के हालात देखत केंद्र सरकार के अस्पतालनो में 70 फीसदी बेड कोरोना मरीजन ला रिजर्व क दीहल जाव.

लोक आस्था के महापर्व चैती छठ आजु सबेरे के अरघा का साथही पूरा हो गइल. कोरोना का चलते अबकी सार्वजनिक जगहन पर छठ मनावे पर लागल रोक का चलते लोग अपना घरहीं छठ माई के पूजा कइलें. बिहार के औरंगाबाद जिला के पौराणिक स्थल देव में अबकी के चैती छठ पर लागे वाला मेलो पर रोक लागल रहल.

वाराणसी के भेलूपुर इलाका में एगो दवा दुकानदार के गोली मारके घवाहिल कर दीहल गइल. दोसर घटना चोलापुर के सहड़ी गाँव में भइल जहँवा एगो ठेकेदार के गोली मारके मुआ दीहल गइल. लाश का लगे से एगो देशी कट्टा बरामद भइल बा. बतावल जात बा कि एह हत्या का पीछे पंचायत चुनाव के रंजिश हो सकेला.

कोविड-19 महामारी के दुसरका लहर का चलते बिगड़ल हालात में आजुओ शेयर बाजार में बिकवाली के जोर बन सकेला.

पश्चिम चंपारण जिला के सिकटा इलाका में नेपाल से भारत आवत एगो कारोबारी का लगे से 65 हजार रूपिया के जाली नोट मिलला का बाद ओकरा के गिरफ्तार क लीहल गइल. पुलिस के अपना मुखबिर से पहिलहीं खबर मिल चुकल रहुवे.

सारण जिला के दरियापुर इलाका में सीतलपुर बाजार का लगे एगो ट्रैक्टर चालक ट्रक से कचरा के मर गइल. बतावल जात बा कि ओकरा ट्रैक्टर के एगो ट्रक रगड़ दिहलसि त ऊ खिसिया के डंडा ले के ओह ट्रक के चालक के मारे कूदल तबले सामने से आवत ट्रक ओकरा के कचार दिहलसि.

पोलैंड के केलसे में होखत विश्‍व युवा मुक्‍केबाजी प्रतियोगिता में भारत के पांच गो मुक्‍केबाज क्‍वार्टर फाइनल में पहुंच गइल बाड़ें. महिलावर्ग में गीतिका आ पुरूष वर्ग में अंकित नरवाल, बिश्‍वमित्र चोंगथम, सचिन, आ विशाल गुप्‍ता अंतिम आठ में आ गइल बाड़ें.

आई.पी.एल. क्रिकेट में चेन्नई में भइल मैच में रॉयल चैलेंजर्स बैंगलोर 38 रन से कोलकाता नाइटराइडर्स के हरा दिहलसि. मुम्बई के वानखेडे स्टेडियम में भइल मैच में दिल्ली कैपिटल्स छह विकेट से पंजाब किंग्स के हरा दिहलसि.

Loading

0 Comments

Submit a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

अँजोरिया के भामाशाह

अगर चाहत बानी कि अँजोरिया जीयत रहे आ मजबूती से खड़ा रह सके त कम से कम 11 रुपिया के सहयोग कर के एकरा के वित्तीय संसाधन उपलब्ध कराईं.
यूपीआई पहचान हवे -
anjoria@uboi


सहयोग भेजला का बाद आपन एगो फोटो आ परिचय
anjoria@outlook.com
पर भेज दीं. सभकर नाम शामिल रही सूची में बाकिर सबले बड़का पाँच गो भामाशाहन के एहिजा पहिला पन्ना पर जगहा दीहल जाई.


अबहीं ले 11 गो भामाशाहन से कुल मिला के छह हजार सात सौ छियासी रुपिया के सहयोग मिलल बा.


(1)
अनुपलब्ध
18 जून 2023
गुमनाम भाई जी,
सहयोग राशि - एगारह सौ रुपिया


(3)


24 जून 2023
दयाशंकर तिवारी जी,
सहयोग राशि - एगारह सौ एक रुपिया

(4)

18 जुलाई 2023
फ्रेंड्स कम्प्यूटर, बलिया
सहयोग राशि - एगारह सौ रुपिया


(7)
19 नवम्बर 2023
पाती प्रकाशन का ओर से, आकांक्षा द्विवेदी, मुम्बई
सहयोग राशि - एगारह सौ रुपिया


(11)

24 अप्रैल 2024
सौरभ पाण्डेय जी
सहयोग राशि - एगारह सौ रुपिया


पूरा सूची


एगो निहोरा बा कि जब सहयोग करीं त ओकर सूचना जरुर दे दीं. एही चलते तीन दिन बाद एकरा के जोड़नी ह जब खाता देखला पर पता चलल ह.


संस्तुति

हेल्थ इन्श्योरेंस करे वाला संस्था बहुते बाड़ी सँ बाकिर स्टार हेल्थ एह मामिला में लाजवाब बा, ई हम अपना निजी अनुभव से बतावतानी. अधिका जानकारी ला स्टार हेल्थ से संपर्क करीं.
शेयर ट्रेडिंग करे वालन खातिर सबले जरुरी साधन चार्ट खातिर ट्रेडिंगव्यू
शेयर में डे ट्रेडिंग करे वालन खातिर सबले बढ़िया ब्रोकर आदित्य बिरला मनी
हर शेेयर ट्रेेडर वणिक हैै - WANIK.IN

Categories

चुटपुटिहा

सुतला मे, जगला में, चेत में, अचेत में। बारी, फुलवारी में, चँवर, कुरखेत में। घूमे जाला कतहीं लवटि आवे सँझिया, चोरवा के मन बसे ककड़ी के खेत में। - संगीत सुभाष के ह्वाट्सअप से


अउरी पढ़ीं
Scroll Up